Saturday, November 13, 2010

my adventurous day , EVER !



woot woot ! haha . heyya ! today im gonna reveal and unleash ( sangat la poyo perkataan ni ) my adventurous day , EVER in my life haha . mission impossible pun belum tentu cam aku hahah . 13 november 2010 , that day aku ada muet . sekali harung dengan writing , reading and listening . ceh , aku memang kaw kaw la buat preparation malam tu . kamus , thesaurus memang berlambak je atas katil . aku jot down semua la format a hape la . konon2 tu preparation aku . tapi bosan la pulak aku asek nak study je . last2 aku pergi main game plants vs zombies . haha . aku main punya main , tak sedar dah pukul 3 pagi huahua . ni esok nak pergi exam ni . macam tak sedar diri je . pastu aku tgk lagi , belek2 lagi kamus cari info2 best . tiba2 fon aku bunyi . alaaa potong stim betul . aku gi angkat , yela tak suka nak kecewakan orang haha . pastu dah habis call tu , dalam 3.45 pagi kot , aku layan jap game dalam fon , konon nak release tension . haprak je haha . masa terus berlalu ~~ aku pun tiba2 tersedar , ya ALLAH ! aku tak kemas lagi barang2 nak perrgi muet esok ! aku pun cari2 la mana pergi slip exam apa semua . pastu dalam pukul 4.30 pagi , aku rasa cam nak tido je . try tutup mata . tapi tak jugak tido . pusing sana guling sini . haih , macam biasa bila aku tak dapat tido , aku berangan la . berangan punya berangan punya berangan , aku tgk jam fon , MAK ! pukul 5 suku sudaaaa !!! cane ni esok nak kena ada kat sana pukul 7 setengah ! aku paksa diri tido jugak . sebelum tu aku buat alarm pukul 5.45 pagi . aku pon tertidur ...


"AMALINA ! bangunnn !!!!!! "


huh ? pastu tiba tiba mak aku ketuk2 pintu , pukul 7 ni weh ! mak kan suruh na kunci jam , nape tak buat ke ? bla bla bla .. mak aku bebel . aku pon apa lagi meloncat dari katil terus tgk jam . oh man ! !@#$% camne aku tak tersedar ni . haritu family aku cam kena pukau , habis semua bangun lambat . mak aku terjaga pon sebab athirah call rumah aku tanya mana aku pergi sebab aku dah janji nak gi muet ngan dia . haha . sumpah gila . after siap2 semua tu , aku dgn kelam kelabut nya naik keta , abah aku bawak la . time bertolak tu dah pukul 7.25 pagi . memang menggel doh semua . pulak dah keta takde minyak , satu hal pulak nak buat U turn . grr . dah la lambat . ha ni lagi satu hal . yang ni memang nak makan sumpah aku . dari paka sampai dungun , duduk belakang lori bodoh cam taik lambat nakk mampos ! haih , nak potong pon susah , ramai orang kot ! memang muka nak nangis aku ni . sedihh . last last tepat 8 pagi aku sampai . dah la mula2 tu silap duduk tempat budak nama mohd fadzil hahaha . malu gila dohhh . haha . apa apa pun , reading mula2 tu . aku dah dapat duduk tempat betul aku . time setengah jam jawab , perut aku tiba2 sakit gila ! bulu roma dah mencanak naik banyak kali . tak senang aku . nak nangis :( akhirnya habis la reading . pastu writing pulak , lagi sekali perut wat hal . haihh . dah la soalan cam hape je . keluar tajuk marriage . pening aku haha . pastu bising doh jantan sebelah aku . bodoh gila dia tak silent kan fon dia . trett trett bunyik sms . grrr . boleh dia wat muka selambe je . invigilator pon cam tak sedar je . were they being hypnotized ? haha . bila listening , perut kurang sikit buat perangai . tapi invigilator pergi tutup kipas dalam dewan . aku dah la duduk tengah2 . sumpah panas . alasan dorang : kami taknak bagi korang gangguan . takut bising . alahaiii . ni la hari aku . sumpah hari paling gila . tak pernah2 lagi aku kena camnii haha . apa apa pun , cross ur fingers guys , doakan aku punya result oke ;) thanksss <3
haih berapa la ku dapat . .



p/s : i love you friend :) thanks for supporting me . ngeeeeeeeee ~~~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my pet