Thursday, October 7, 2010

HATERS ?


haha saje je nak menayang gambo
hi back :) haish , susah betul oh kalau baru nak berjinak jinak ke dalam dunia blogging ni . semua benda tak tahu . tapi takpe , one day i'll able to manage it . InsyaAllah :) oh okay , harini aku nak cerita pasal HATERS aku since aku kecik samapailah alam U ni . susah la bila ada orang dok benci benci kita ni . padahal kita tak buat apa pon kat dia . dasar manusia busuk hati ! ceh emo pulak aku ni . haha . aku ingat lagi , time aku skolah rendah , aku darjah 6 kot time tu , entahlah agak lupa . ada la sorang hamba Allah ni , kawan ngan aku time dia takde kawan je . kira aku ni sahabat dia la time dia takde kawan . dia lawa , cun , putih . yela mana layak berganding ngan aku en tapi tu tolak tepi ah , yang penting kitorang kawan :) tapi dah lama kawan aku makin faham perangai dia . dia macam take advantage kat aku . asal aku ada barang , dia ambil . tp aku tak kisah lagi . sampailah satu hari dia dah berbaik semula dengan geng lama dia , terus aku ni dia buang . sedih tau . aku ni pun bangang , kawan2 lain dah cakap da , " amalina , aku perasan la **** tu kawan ngan kau time dia takde kawan je ." tapi aku nafikan mende tu . bangang tak ? pastu skang ada la jumpa dia . boleh pulak dia buat2 tak kenal . sampai aku kene mention nama penuh aku and segala2 nya pastu baru dia ingat .sedihhh ! sampai hati dia buat macam ni .adakah dia ni HATER aku ? entahlah . lantaklah . yang penting dia ni tak lah seteruk apa yang aku alami time form 4 & form 5 . dasyat2 . sangat2 dasyat . adalah manusia ni , aku kenalkan dia sebagai S ( bukan nama sebenar ) . aku ni kawan baik gila2 babai ah ngan dia . segalanya aku share ngan dia . gossips , personal matters , semualah . dia pon baik je ngan aku , protective , pemurah . aku memang sayang dia sangat . tapi dia ni tak lah top ten atau top 20 dalam kelas . taraf biasa2 je . so aku macam banyak lah ajar dia sikit2 pasal study ( padahal aku ni bukan terer sgt pon haha ) . satu je aku tak berkenan dengan dia . mulut dia agak cabul . dia boleh panggil aku BENAK . ya Allah hancur hati aku . aku ni sensitif sikit , perkataan2 macam tu aku tak suka sebab itu satu doa . kang betul2 benak , tak ke naya aku ni ? tapi tu sikit je . satu hari tu , aku gaduh ngan ex aku ( time tu bf ler ) , R ( bukan nama sebenar eh ) . gaduh punya gaduh , satu hari tu i pinjam phone S ni nak msg R , time tu kat skolah , aku lupa bawak phone ( aku jahat sikit time tu ) . and kitorang berbaik semula . tapi tiba2 R macam menjauhkan diri dari aku . aku tak tahu nape . aku tanyalah . then kitorang gaduh . aku pon nangis2 call S story kat dia pasal R . malam tu , R bgtahu aku yang dia dah ada gf baru . aku cam , WHAT ??? tapi R cakap dia still sayang aku la hape la . dia nak duadua . ceh tamak betul . pastu aku tanya , sape pempuan tu ? pujuk punya pujuk , dia cakap S . GILA !@#$%^&* ! PERAMPAS ! aku pon clash la dengan R . tapi yang bangangnya pasal aku , aku boleh terima lagi S as a good friend , alasan aku , friend first . haish dah ternyata dia ni hipokrit , aku pergi kawan lagi . tu cerita form 4 . time aku form 5 , mengenai S lagi . atas dasar kawan , aku terima dia balik . aku lupakan pasal R . aku happy dah :) tapi , aku tak sangka kepercayaan yang aku bagi kat dia , dia musnahkan ( power tak ayat aku ? haha ) . dia buat taik lagi kat aku . dia boeh pulak berkomplot ngan 2 orang musuh utama aku jatuhkan aku atas sebab DENGKI . yela aku ni budak debate , forum , pantun , public speaking and dia nothing . tak puas2 dia nak jatuhkan aku . aku cam , WTF ? gila ! aku gaduh ngan dorang dalam kelas sampai aku ni hampir kena gantung sekolah . time tu lagi dua minggu kot nak exam . memang aku dah serik dah kawan ngan dia . benci gila dah . fb dia pon aku tak add . benci yang amat . hati aku dah sakit gila . oka untuk cerita selanjutnya pasal HATERS aku kat U , tunggu lah ye ;)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my pet