Tuesday, June 7, 2011

sakai !

ni blog aku so suka hati aku la kan nak bebel apa pun . harini aku check la semua fb kawan2 uitm aku . tup tup aku tengok segelintir pompuan and lelaki pergi remove aku . sumbakkk . aku tak paham . aku tak penah2 cari gaduh ngan dorang. bukannya aku hadap sangat nak kawan ngan dorang . bukan aku suruh dorang melutut2 mintak maaf kat aku . tapi aku just nak simple explanation . kenapa ? kalau aku ada silap salah just NAME IT . apa susah sangat ? tiba2 remove . tak pasal2 . wah wah wah . memang perkara ni simple je . eh buat pa nak kecoh2 perkara sakai camni pun aku nak heboh2kan kat blog . memang mende ni simple n remeh je but still terasa hati . memang aku ni tak layak kot nak kawan ngan korang . yela aku ni serba serbi kurang kannn ? caitt . ah pape jelah . mak aku selalu ingatkan aku , jangan cari gaduh , jangan ambik pot pasal mende2 camni . kita datang uitm nak belajar , bukan nak gaduh2 . bukan nak sibuk cari geng . bukan nak have fun 24/7 . bukan nak menunjuk rete dunia ni . oke lah , aku pun dah cool down ni . em , biarlah dorang nak buat apa pun , asalkan kita jangan layankan sangat . tujuan aku nak BLS . emm . pointer kena kemaskan for this sem . muet dah setel . BLS , wait for me . sakai2 yang nak gaduh2 ngan aku , pergi blah la ngan dendam kesumat kau . bye

budak2 kelas aku semua baik okee hihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my pet