Friday, October 8, 2010

DIALOG HARIAN STUDENT UITM KUANTAN :P

>  weh , dah pukul 5 ke belum ? nak bukak facebook ni .
>  nape tak pergi kelas ? skip eh ?
>  minggu ni pergi ECM !
>  wey bila allowance nak masuk ni . ecm buat sale dah ni .
>  jom malam ni kita overnite kat TC
>  pinjam FC kau . aku punya dah hilang laa .
>  nak copy tutorial kau boleh ? kau punya ni complete ke tak ?
>  pukul berapa print house tutup ? aku tak print lagi front page assignment ni .
>  korang , masuk student portal sekarang ! print slip exam !
>  pakcik , tolong berhenti kat mega boleh ?
>  esok , kita buat class day out !
>  tolong sain attendance untuk aku boleh ?
>  kau nak keluar makan nanti , tolong belikan nasi boleh ? lauk macam semalam
>  sape nak beli shawl , sila pergi kat padang lalang , ada discount ( fadhilat la ni )
>  ala , macam mana nak buat footnotes ni ?
>  korang ada soalan spot tak dari shah alam ? bak la sini sikit
>  bengang gila aku . dalam ramai2 nape aku kena panggil jugak jawab tutorial ni .
>  mtc016 aku fail weh :(
>  nape carrymark aku macam ni ? nape ?
>  test susah !
>  final susah gila ! aku hentam je
>  sape nak pergi terminal hari ni ?
>  tiket balik raya dah habis . macam mana ni :(
>  yey alowance dah masuk !
>  mana aci , arked murah , sekilau mahal gila !
>  sape ada syiling ? nak basuh baju ni ..
>  aku tak suka la **** ni . !@#$%^&* betul . bajet je lebih .
>  sape ada number pakcik teksi ?
>  ala cepatla cuti . tak sabar nak balik ni
>  arghh bengang ! tak dapat online la , laptop problem , wifi slow , hujan ribut petir guruh
>  weh sape ada megi ? nak sebungkus .
>  aku nak pergi bank ni . nak ikut ?

haha , semua ni just for fun je :)
sorry for everything :)
<3

TETUAN AMALINA :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my pet