Thursday, November 11, 2010

HATERS II

hello korangg . cerita pasal ni kembali lagi hehe . best jugak en melampiaskan rasa tak puas hati aku kat sini . bengang doh kalau pendam2 je hahah . btw , aku rasa aku ada hater kat U ni . tapi dia cam agak hipokrit so aku tak leh nak detect dia awal2 . memang pandai sungguh dia ni dalam putar belit cerita . tabik spring ah bahagian ni . aku bukan apa , bukan nak burukkan dia sangat , tapi dia memang mencabar kewibaaan aku . nak dijadikan cerita , aku agak baik la ngan dia . sama2 je pergi makan apa semua even tak selalu . pastu aku kan cepat percaya kat orang , aku banyak ah cerita pape je hal aku kat dia . aku oke je kot ngan dia mula2 tu . nampak dia baik je , cam innocent + flawless . tapi aku mula jadi tak best kawan ngan dia . dia suka sangat tgk2 and tiru aku punya jawapan la ape la . aku tak suka camtu tapi aku diamkan lagi . yang tu kira masalah kecik la . pastu , aku sakit hati sangat dengan dia . kebanyakan komitmen yang aku amanahkan kat dia , dia wat sambil lewa and kadang2 tak buat pun . aku ni aritu sampai pukul empat buat mende yang patut dia buat tu . bimbang jugak markah hilang en . aku nak cakap lebih2 takut ada stalker pulak . mana tao best friend dia ke haha . tapi lantakla , kau nak cerita gak pasal dia . pastu aku tao dia ni jenis studyy je , tak cam aku . aku happy bila dia tegur aku suruh study . tapi agak2 ah nak perli sampai dalam fb yang aku ni main game tak henti2 la apa la , siap tag lagi tuu nama aku . aku tak ah jahat sangat nak buat camtu . jatuh ah maruah aku camtu . pastu , bila dia tak puas hati apa tah ngan aku , dia sabotaj aku . aku tak sangka doh dia wat camtu . sumpah . bff aku memang nak pergi confront dia , tapi aku cakap , dah la weh , sabar je la nak wat camana . tu la ! aku ni lembut hati snagat . aku pun tak tahu apa tak kena dengan aku ni . kemuncak kemarahan aku , boleh lagi dia cakap kat kawan aku , even dia tak cakap kat aku , dia cakap cam ni , " kenapa markah **** sikit , bukan dia kuat belajar ke ? ' WEH ! nape dia ckp camtu ????? dia gila ke ? tu semua ketetentuan TUHAN la ! aku tak sangka dia boleh uttered that word . sumpah . dia boleh buat muka suci , muka inesen gila time tanya tu . aku ada banyak lagi nak cakap ni , tapi aku bimbang stalker weh . apa apa pun , memang aku bengang nak mampus ngan dia . hope aku tak jumpa dia lagi .

hehehehehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my pet